Zoey Ivory geeft haar HRT aan O’Neill

Model en voormalig miss Nederland Zoey Ivory wordt het gezicht van de eerste unieke HRT-kledinglijn. Een sportieve outfit voor vrouwen, ontworpen en geproduceerd door O’Neill in samenwerking met de Hartstichting.

Zoey die Nederland in 2016 vertegenwoordigde tijdens de Miss Universe-verkiezing in Manilla, is al enkele jaren ambassadeur van de Hartstichting. Met haar sportieve leefstijl wil Zoey vrouwen inspireren om aan een actieve en hartgezonde leefstijl te werken.

Zoey: “Als iemand die nooit stil kan zitten en houdt van dansen, sport en bewegen, wil ik met deze O’Neill Limited Edition Action lijn, vrouwen inspireren hetzelfde te doen. Een fashionable outfit die zorgt voor een hartgezonde, actieve levensstijl en ook nog eens bijdraagt aan een goed doel is voor mij alles in één.”

HRT is als label eind 2021 opgericht door de Hartstichting met als doel, om samen met A-merken aan een hartgezond Nederland te werken. HRT producten leveren geld op voor onderzoek naar hart- en vaatziekten én dragen bij aan de bewustwording van een hartgezonde levensstijl. Een leefstijl met voldoende beweging, ontspanning en gezonde voeding. Maar ook een leefstijl in balans van een avondje lachen tot een weekend lekker weg in de buitenlucht. Met een HRT product draag jij actief en zichtbaar bij aan een hartgezond Nederland.

Founding partner
HRT is een nieuw concept ontwikkeld door Hartstichting om ‘producten met een hart’ in de markt te gaan zetten. Hiermee laat je als merk zien dat je graag meehelpt om harten gezond te houden. Als consument draag je door het kopen van een HRT-product bij aan de bewustwording van het belang van een actieve levensstijl én steun je onderzoek naar hart- en vaatziekten en daarmee een hartgezond Nederland.

O’Neill wordt als founding partner het eerste merk dat speciale HRT-producten op de markt brengt. Vanaf mei is van O’Neill een limited edition sportoutfit voor vrouwen met het HRT-label verkrijgbaar. Deze productlijn, de ‘Active lijn’, draagt per verkocht item 5 euro af aan de Hartstichting.