Winnaar seizoenkaart voor het leven: ‘Kon het niet geloven’

Leonard van Brouwershaven is voor de rest van zijn leven verzekerd van een vaste plek in De Kuip. De Feyenoord-supporter won de seizoenkaart voor het leven. Deze stelde hoofdsponsor Opel beschikbaar rondom de Benefietwedstrijd voor het leven tussen Feyenoord en Sparta Rotterdam op donderdag 24 maart.

Deze wedstrijd stond in het teken van de Hartstichting. Hij ontving de prijs zaterdagavond uit handen van oud-Feyenoordspeler Ben Wijnstekers.

Van Brouwershaven maakte kans op de fantastische prijs, omdat hij rondom de benefietwedstrijd meedeed aan de donatieactie voor de Hartstichting. Door ‘HART’ naar 4333 te sms-en, doneerde hij niet alleen drie euro aan de Hartstichting, maar maakte hij automatisch kans op de seizoenkaart voor het leven. Lees verder op de website van Feyenoord

AED-buitenkasten

De Hartstichting zet de donaties van de actie in om AED-buitenkasten beschikbaar te stellen. In Nederland zijn circa 80.000 AED’s beschikbaar. Deze zijn niet altijd 24/7 toegankelijk en bovendien niet geregistreerd bij een van de oproepsystemen. Door AED’s toegankelijk te maken en te registreren bij HartslagNu of Hartveilig Wonen, kunnen burgerhulpverleners er gebruik van maken.

Lees meer over ons doel om iedereen in Nederland bij een hartstilstand binnen 6 minuten te helpen