Voormalig wielrenner Gert Jakobs geeft fietsclinic bij Hartstichting

Op zaterdag 12 maart geeft voormalig wielrenner Gert Jakobs een fietsclinic bij de Hartstichting. Aansluitend vertrekken de aanwezigen voor een toertocht van 90 of 120 km door het Groene Hart met pittoreske dorpjes en Hollandse Plassen. Het parcours is uitgezet op GPS door Toervereniging Zoetermeer ’77. We nodigen toerfietsers van harte uit om deze tocht met ons mee te rijden.

Voormalig wielrenner Gert Jakobs deed vijf keer mee met de Tour de France. Nu vertelt hij met passie en humor over zijn ervaringen tijdens clinics en presentaties. Enkele jaren geleden verscheen zijn biografie ‘Meesterknecht’. Jakobs is vaste tafelgast bij het RTL programma Tour du Jour.

Deelname aan de fietsclinic en toertocht kost € 25,-.

Nu inschrijven

Het aantal plekken is beperkt! Indien de clinic nog niet vol is, is inschrijving op de dag zelf mogelijk tussen 8.30 en 9.30 uur.

Wielrenners steunen met hun deelname aan de fietsclinic onderzoek naar het eerder herkennen van hart- en vaatziekten.

Programma fietsclinic en toertocht

Programma:

• 8.30 uur: inschrijving en inloop met koffie/thee
  • 9.30 uur: clinic Gert Jakobs en fotomoment
  • 10.15 uur: start toertocht 90 en 120 km in groepen
  • Tot 17.00: finish toertocht

Start en finish zijn bij de Hartstichting:

Praktisch:

• Bij de Hartstichting is catering aanwezig. Onderweg zijn pauzes mogelijk bij diverse horecagelegenheden.
  • Parkeren kan in de garage van de Hartstichting of op de P+R tegenover het pand.
  • In de garage is een afgesloten fietsenstalling.
  • Deelname is op eigen verantwoordelijkheid

Meer informatie

Neem voor meer informatie contact op met Ans de Bruijckere, Relatiemanager Acties & Evenementen: