Hartstichting.nl opnieuw genomineerd voor Website van het jaar

De site van de Hartstichting is opnieuw genomineerd voor de verkiezing ‘Website van het jaar’ in de categorie Goede Doelen. Deze verkiezing is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste en populairste sites van Nederland. In 2015 jaar werd Hartstichting.nl al uitgeroepen tot ‘Populairste Website’.

Hartstichting.nl wordt dagelijks door duizenden hart- en vaatpatiënten, donateurs, wetenschappers, health care professionals, media en andere doelgroepen bezocht. In campagnetijd ligt dit bezoekersaantal nog hoger. De site biedt gedetailleerde voorlichting over hart- en vaatziekten, meer dan 100 échte en persoonlijke verhalen en uitgebreide informatie over onderzoek dat we financieren.

Traffic

Afgelopen jaar behaalde het team mooie resultaten op de website:

• 7.000 mensen vroegen een pakket aan om de signalen van een beroerte te herkennen.
  • 40.000 burgerhulpverleners meldden zich aan om levens te redden bij een hartstilstand.
  • Bijna 1 miljoen mensen berekenden hun BMI.

Hartstichting.nl wordt doorlopend geoptimaliseerd en krijgt in 2017 een volgende update om de vele gebruikers van de website nog beter te kunnen voorlichten.

Stem op Hartstichting.nl

Stemmen kan tot en met 4 november. Het Nederlandse publiek mag in 24 categorieën zijn favoriet op inhoud, navigatie, design en aanbevelingsintentie beoordelen. De winnaars worden op 1 december bekend gemaakt. Stem op hartstichting.nl en maak kans op mooie prijzen.

Stem nu