Hartstichting winnaar ‘Website van het jaar 2015’

De Hartstichting is een van de winnaars van de jaarlijkse verkiezing ‘Website van het Jaar 2015’. Hartstichting.nl werd uitgeroepen tot ‘Populairste Website’ in de categorie Goede Doelen. De Hartstichting wil iedereen die gestemd heeft bedanken voor hun stem.

David Verschoor, hoofd Publiek, Donateurs en Vrijwilligers bij de Hartstichting, is blij met deze erkenning:

“De afgelopen twee jaar hebben wij samen met webbureau Mangrove uit Rotterdam hard gewerkt om onze website nóg gebruiksvriendelijker en aantrekkelijker te maken voor hart- en vaatpatiënten en andere doelgroepen. Onze aanpak is gericht op het aanbieden van hoogwaardige, toegankelijke en relevante content, en dat werkt. Onze bezoekers waarderen de voorlichting die wij op de website geven en het feit dat wij échte verhalen van o.a. hart- en vaatpatiënten en vrijwilligers delen.”

Hartstichting.nl wordt dagelijks door duizenden hart- en vaatpatiënten, donateurs, wetenschappers, artsen en journalisten bezocht. In campagnetijd ligt dit bezoekersaantal nog hoger. De website wordt doorlopend geoptimaliseerd en krijgt in 2016 een volgende update om de vele gebruikers van de website nog beter van dienst te kunnen zijn.