Hartstichting organiseert Hartstocht De Biesbosch

Wandel mee voor onderzoek naar hart- en vaatziekten

IMG_9326+%282%29

Op zaterdag 8 september is de 3e editie van Hartstocht De Biesbosch. Deze wandeling door het prachtige natuurgebied in het Nationaal Park De Biesbosch wordt ook dit jaar weer georganiseerd door de Hartstichting. Deelnemers kunnen meelopen en hiermee geld inzamelen voor onderzoek naar hart- en vaatziekten.

Een wandeling met een beleving
Loop langs wilgentuinen, watertjes en over bruggetjes en ontdek tal van planten en diersoorten. Ga op zoek naar de visarend en ontmoet de natuurexperts die je vertellen wat De Biesbosch zo bijzonder maakt. Ook is er voor de kleine wandelaars een speciaal kinderprogramma samengesteld. Er zijn vier verschillende routes mogelijk, alle vier door een prachtig gebied. Er zijn routes beschikbaar van 5, 10, 15 of 20 kilometer. Op elke route is er genoeg te zien en te beleven.

Onderzoek naar hart- en vaatziekten
Eén van de manieren om geld op te halen voor nieuw onderzoek, is via fondsenwervende evenementen. Dit doet de Hartstichting onder andere via deze Hartstocht. Van elke inschrijving gaat minstens € 7,50 naar onderzoek naar hart- en vaatziekten.