Hartstichting ontvangt cheque van fitnessketen Fit4lady

Op 11 december ontving de Hartstichting een cheque van Fit4lady ter waarde van 10.836,40 euro. Deze bijdrage wordt gebruikt ter financiering van onderzoek naar het eerder herkennen van hart- en vaatziekten bij vrouwen.

Fit4lady, de fitnessketen voor vrouwen die de Hartstichting een warm hart toedraagt, heeft in de maanden oktober en november geld ingezameld voor onderzoek naar vrouwen en hart- en vaatziekten. Onder het motto ‘Help je hart en zorg voor een goede conditie’ deden bijna 1.100 dames mee aan een landelijk programma gericht op een gezond leefpatroon met juiste voeding en voldoende beweging. Elke deelneemster doneerde 10 euro voor de Hartstichting.

Caroline ter Braak, relatiemanager van de Hartstichting ontvangt de cheque van Fit4lady-eigenaresse Arina van Damme

Geld voor onderzoek naar het vrouwenhart

Op 11 december ontving de Hartstichting een cheque van Fit4lady ter waarde van 10.836,40 euro. Deze bijdrage wordt gebruikt voor onderzoek naar het eerder herkennen van hart- en vaatziekten bij vrouwen.

Lees meer over onderzoek naar vrouwen