Dyanne Beekman en Mari van de Ven strijden voor Hartstichting bij Sky Radio

Radiozender Sky Radio organiseert maandag 7 december de Christmas Tree For Charity. Tijdens deze dag strijden BN’er-duo’s samen met Sky Radio luisteraars voor hun eigen goede doel.

Wie volgens de vakjury de kerstboom het meest origineel heeft opgetuigd wint de hoofdprijs van €10.000,- én Sky-zendtijd ter waarde van €25.000,-. Modeontwerpster Dyanne Beekman en stylist Mari van de Ven doen mee voor de Hartstichting.

57 kerstballen voor 57 vrouwen

Dyanne en Mari gaan 57 kerstballen in de kerstboom hangen. Deze ballen staan symbool voor de 57 vrouwen die dagelijks sterven door hart- en vaatziekten. Ook plaatsen zij een mooie piek op de boom. Deze piek is een groot rood hart gemaakt door een vriendin van Marjolein, de vrouw die tijdens onze vrouwencampagne deze zomer centraal stond.

Lees het verhaal over Marjolein, die op 47-jarige leeftijd overleed aan een hartstilstand.

Prijzen

De hoofdprijs is €10.000,- en Sky-zendtijd ter waarde van €25.000,- voor het goede doel, de tweede prijs is €5.000,- en de derde prijs is €2.500,-. Alle deelnemende goede doelen ontvangen in ieder geval een cheque ter waarde van €1.000,-.

Meer informatie over de Sky Radio Christmas Tree For Charity