Anthuriumkwekers voeren opnieuw actie voor de Hartstichting

_MGL5933

Na de succesvolle samenwerking tussen anthuriumkwekers en de Hartstichting van de afgelopen jaren, komen de kwekers ook dit jaar weer in actie. Klanten die in de maand september een anthurium met Hartstichting-logo kopen, dragen direct bij aan meer AED’s in de buurt.

Claudia Broch, Stichting Promotie Anthurium: “De samenwerking tussen Hartstichting en anthurium is bijna vanzelfsprekend te noemen. Met haar unieke hartvormige blad en sprekende glans heeft de anthurium een overeenkomst met het menselijke hart.”

Samen strijden voor een wereld zonder hart- en vaatziekten
De Hartstichting werkt aan een sterk hart voor iedereen. Zodat iedereen uit het leven kan halen wat erin zit. Stichting Promotie Anthurium ondersteunt de doelen van de Hartstichting en wil daar graag haar steentje aan bijdragen. Van 1 t/m 30 september zijn er anthuriums, in een speciale actieverpakking met het Hartstichting-logo, te koop. Van elke actie-anthurium gaat € 1,- van de verkoopprijs naar de Hartstichting.

Diverse supermarkten, tuincentra, bouwmarkten en bloemisten doen mee. Zo kun je de actie-anthurium dit jaar kopen bij onder andere Ranzijn, Poeisz, Dekamarkt en Hoogvliet.

Met de opbrengst willen we ervoor zorgen dat er in meer buurten in Nederland een AED komt te hangen. Iedereen die een actie-anthurium koopt, of het nou voor jezelf is of om cadeau te doen, helpt zo mee levens te redden.

Marieke Dekker, Hartstichting: “De Hartstichting werkt dag in dag uit aan concrete oplossingen om ieders hart zo sterk mogelijk te houden of weer sterk te maken. Steun van bedrijven is hierbij voor ons onmisbaar. De opbrengst van de anthuriumactie gaat dit jaar naar meer AED's in Nederland. Hoe sneller je een AED kunt inzetten bij een hartstilstand, hoe groter de overlevingskans. Wij zijn heel blij dat Stichting Promotie Anthurium ons helpt bij het realiseren van meer AED’s.”